Måndag.

Duuuuuuuuuuuuktigt Caroline, duktigt! För första gången på snart ett år försov jag mig från procapitamötet (jobb). Starkt jobbat.. fanå! Ah, chefen vart iallafall inte arg och nu ska jag få en ny tid istället, tur det..

Lördagen då. Kuuul vare faktiskt. Börja dricka redan vid 10 på morgonen, ovanligt för att vara mig. Tyvärr har jag inga bilder från dagen men jag tror ni överlever. :) In mot kvällen vart det tungt, var huur trött som helst och lite smått osocial, men de må då vara. Vi kom hem vid halv 4 och slocknade direkt i sängen!

Nepp, nu är det dax agtt sätta upp håret i en ful tjoffs och börja bege sig mot stan med Catrin! Hörs och ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0