Tisdag. - hemmafru?

8 tvättar, 2 stora överfulla torkrum och 5 förrådsbesök senare så känns det betydligt bättre! Kläderna är rena, lägenheten är tömd på väääldigt ovärt småskräp nu fattas det bara att göra sig av med damm och få det rent och fräscht här. Tvivlar på att jag hinner det idag men är ju ledig imorgon med så då tar jag det då. :)

Tvätta måste ju vara bland det drygaste man kan göra. Visst, det är megaskönt när allt är rent. Men att springa fram och tillbaka till grannhuset och hänga upp tvätt är minsann inte kul när det tar sån tid.. Kanske borde bli duktigare på att göra det varje vecka även fast det inte är mycket som ligger i tvättkorgen. På köpet så tvättar jag alla andreas kläder oxå, haha.

Jätteointressant inlägg! Ska fixa lite grejer i garderoberna sen hämta/hänga upp det sista i tvättstugan sen hoppas på att jag hinner dra en vända på golvet och sen duscha. Strax före sex ska jag iväg och möta upp Camilla. Atorp till hennes pappa sen hem till min mami och hämta cykeln. Vad vi hittar på resten av kvällen är det ingen som vet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0