Torsdag. -övertrött och flamsig

Hemma efter jobbet! Eller okej, jag slutade nio men innan bussen beger sig från Boliden så är klockan sovdags. Men nu har jag iaf varit hemma i drygt en halvtimme och ska ta och lägga mig i sängen o se tv. Uppe i varv x10. Jobbartimmarna gick riktigt segt konstigt nog. Inte föratt det var tråkigt eller så, men jag var riiktigt trött. Och självklart så blir man pigg direkt man kommit hem när man väl får sova!

Ähh svammel. Ska ta och leta reda på tvdosan här i mörkret och sen... JAAAAAAAAAA, jag ska spela wii ett tag!!! smart caroline!... hehehehe tidfördriv. men sen blir det att muffa undan den snarkande/sömntalande fläskdorisen som tagit upp hela sängen så man får sig nån plats i sin EGNA säng, ah tjockis.

Nä, nu Uno på wii (japp, tönt) > sängen > tv > sova! dåvetni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0