Torsdag. -panik

Jag måste ta och lugna mig. Blir galen på att jag är heelt säker på att jag inte kommer vakna av väckaren imorgon =missa jobbet. ÅHH, jag måste måste MÅSTE vakna!! Är någon vaken halv 6 senast? VÄCK MIG!! Näokej, det borde vara lugnt..........

Jaja, nu släpper vi det. panik...
Drog in på stan med mamsen och kikade lite där, lika dött som vanligt. For sen hem till henne och åt en efterlängtad kyckligsallad och hämtade cykeln som jag så länge dragit mig för o göra. Men nu äntligen står den i cykelrummet. ;) kring sjutiden drog jag till Elin och var tröttare än tröttast. Jag var nog inte världens mest roligaste människa umgås med, men det må då vara.

Och jag som skrev i tidigare inlägg att jag förhoppningsvis skulle ligga dödstrött i sängen redan vid 10? eeehne. Jag är inte trött längre.. Men ska ge det ett försök iallafall, jag måste ju. Blir att slå igång tvn, rättså bra sömnmedel dedär ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0