Lördag. -skål

Hallådär! igen..
Är sjukt taggad och känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll. Med tanke på många sakor så kan rätt mycket gå fel, och det pga en enda människa! But guess what? Jag kör på som jag alltid gjort tidigare och skulle nått inträffa så ska jag se till att inte bebelandas med det! =) även om jag kanske är en liten del av det..

Nu kör vi mina vänner! Taggade caroline, ehhjoo! Har hunnit fixa håret och halvsminkat mig, fattas bara nått i magen sen är jag redo. Man kanske borde ta och dricka sig en "bakisbrus" nu så jag är någorlunda kry imorgon? Jobbar kväll och då är det inte okej o se bakis ut. Tur att jag sköter mig. ;)

Höööööööörs möjligtvis imorgon!


Självklart med den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0