Söndag. -slutkörd.

Fullt upp i helgen men kul har det varit! Har inte hunnit landa i lugn och ro förrän nu.
Fredagen bestog av jobb sen hem och prata bort halva natten sen sova. Lördagen bestog av fyllekörning, min första dessutom. Insett att det tar fan på krafterna, haha. Massa högljuda skratt, prat och skrik. Men kom ändå hem kring strax före tre iallafall och somnade nog ganska direkt. Känns nästan somatt man är bakis idag, haha. Tack för lånet av bilen andreas! Har just lämnat tillbaka den så nu är jag billös igen, buhu.

Och äntligen har jag fått det lite bättre härhemma. Upp med några tavlor och lampor. Ska rensa ur garderoberna nångång i veckan när jag får orken till det. Har alldeles för mycket skit som jag inte behöver längre, sen storstäda lägenheten. Vad jag vet än så länge så jobbar jag inte förrän på fredag, tråkigt! Hoppas att det kommer in mer jobb så man har nått att göra på dagarna/kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0