Söndag.

Söndag igen då! Tiden går så sjukt fort. Innan jag har hunnit blinka så är det helg igen. Men nästa helg jobbar jag faktiskt så då blir det en luuugn helg.
Hann knappt med gårkvällen igår. Den gick riktigt fort. Vi bestämde oss för o gå på Allstar och det tog ett bra tag innan vi fick gå in (eller jag rättaresagt). Liten som jag är så vart det snack om denna månad som jag har kvar innan jag är 20. EN MÅNAD!! aja, jag tog mig då in iallafall. jamenar, det sprang 91or därinne. Menmen, jag tog mig ju in. :)
Har legat och tjockat mig med elin framför tvn hela dagen. Och lär bli något liknande resten av kvällen. Snart kommer Sara förbi och plockar upp mig så vi kan handla nåt fett på ica sen förmodligen bara hem och slöa. Trevligt det med!

Veckans planer:
Måndag: Jobb 7-12, 16-21
Tisdag: Hämta ut körkortet!!!!
Onsdag: ?
Torsdag: Jobb 13-21
Fredag: Jobb 7-12
Lördag: Jobb 16-21
Söndag: Jobb 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0