Tisdag.

Ledig hela två dagar, skööönt! Frågan är ju vad man ska hitta på? Det vet jag somvanligt inte. Förmodligen städa och såntdär roligt.

Förövrigt så blir jag måttligt irriterad på min fastighetsskit. Ja, allt är inte deras fel men dom tar inte på sig att hjälpa en heller. Ringde just dit och ställde mig i kö för en parkeringsplats. Jag har ingen bil än, men kommer att skaffa en och då är det bra o stå i kö redan nu. Men, dom säger att jag inte får stå på någon annan parkering och då kan jag alltså inte ha bil? Tar ju gode lång tid mellan gångerna någon säger upp en parkeringsplats. Gör fler parkeringplatser (för nog ryms det några till) och fixa besöksparkeringarna!!! dom är totalkatastrof. När andreas bodde här var han på dom flera gånger om att man inte får ställa sig på någon annan besöksparkering men måste föratt vi knappt har någon!!.. ähh skitsamma.

Nu ska jag börja bege mig mot posten och (äntligen!!) hämta ut mitt körkort. Dom har sämst öppettider och jag har jobbat så har inte riktigt haft tid att hämta ut den, men nu blir det av! I samma veva ska jag kolla om det finns ledigt nån tvättid så jag får det bortgjort nu när jag är ledig.
Hörs sen om jag inte hunnit frysa ihjäl påväg dit. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0