Tisdag.

Jag kan fortfarande inte få nåt grepp om vad som händer. Mådde bra imorse men efter jobbet stupade det neråt riktigt fort. Och nu ikväll är det inte ens roligt! Men ska försöka göra annat så jag inte känner av det lika mycket. Men vad? Ska iaf börja ladda ner nå låtar och sen sätta in dom på mobilen, sen får vi se vad som händer. Lite för tidigt för o lägga sig o se bb sen sova, så det tar jag senare.

Skulle iofs kunna leta upp nåra nummer som jag tänkt ta tag i, förhoppningsvis imorgon om jag orkar. dvs ringa min fastighetsägare, försöka få tag i kommunal om dendär jälva (JAA!!!) akassan och ringa lönemonica och höra hur många dagar jag har jobbat. Om jag inte minns helt fel så måste man ha jobbat 360 dagar för o bli inlasad. Vet att det är rätt långt bort men alltid bra o höra vart jag riktigt ligger till i dedär. :)

Nee, ska ta och ladda hem nå musik nu sen rota lite i garderoberna o kolla om jag hittar nå kul (haha?).

Värken tar döööd på mig. Byta nån? Snälla? Är inne i en dålig period nu, kul.. Men jag försöker hålla humöret uppe (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0