Lördag.

Sitter just nu ensam i Boliden och försöker fördriva tid. Orkade inte dra hem igår så jag sov här istället. På en stund ska jag ut o köra och försöka lära mig att backa runt ett krön, haha jag är så sjukt dålig på det! Efter det blir det jobb 16-21 sen hem och sova.
Fick veta att mamma och pappa tänkt dumpa av nå grejer i lägenheten idag, kul, det ser ut som en riktig svinstia där inne. Orken har inte funnits till att städa. Så det ska jag ta tag i nästa vecka när jag förmodligen inte har så mycket att göra.

och på tal om något helt annat. JAG KLARADE TEORIN I TORSDAGS! ;) När jag satt mig där och började med provet insåg jag att, fan vad svårt det var. Paniken började smått komma men ju längre in i provet jag kom desto mer kunde jag som tur var. 56 poäng, härligt!
Nu är det bara uppkörningen kvar, som jag vet att jag inte kommer klara. Njamen, det är inte min starka sida så jag har inga förhoppningar alls. Lär vara dönervös och tabba mig. men det må då vara..

Nej, nu ska jag fortsätta nörda datorn en stund till tills mariann kommer förbi och hämtar mig, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0