Lördag. - Tagga!

"Många" ovärda inlägg idag! Enbart föratt jag har lite o göra. Egentligen inte, men jag orkar inte börja med det som ska göras, haha. Ska snart hoppa in i duschen o bli människa igen, sen laga ihop något ätbart.

Förresten så har jag äntligen fått schemaaaaaa!!! Superglad. Dock väldigt få timmar men alltid bättre än ingenting. :) Så nu vet jag att jag har garanterat jobb i sex veckor, great! men somsagt, inte många timmar. Måste fortsätta använda timepool.

Och ännu roligare (not!) är att min dator håller på att rasa ihop. Gaaaaaaaaaaah!!!!!!!..... Fläkten varvar sönder och ibland blir den svart? Internet funkar var 5e minut ochja... allt är underbart med datorn ;) NEJ! Dax att köpa sig ett trisslott och vinna massa pengar? tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0