Onsdag.

Snacka om dagavill. Men jag tror att det är onsdag? Ähh, ingen koll. Men nästa vecka jobbar jag fem dagar så då har jag förhoppningsvis bättre koll på läget. ;)
Har spenderat min kväll i hamn med Camilla, trevligt! Annars har det inte hänt så mycket mer förutom att jag färgat håret, intressant? nja.

Hursom, körkortet som jag skulle berätta om. Haha vet själv inte vad jag ska säga? Jag måste nog ha varit den enda på vääääldigt länge som inte var nervös inför varken provet eller körningen? Och tro mig, jag gick verkligen inte runt o trodde att jag var kungen, tvärt om, men jag var ändå inte nervös! Dock ljög jag inför gubben (och andra?) som skulle med bara föratt det skulle låta bättre om jag gjorde någon tabbe, och inte somatt jag var kaxig (som jag inte var, men det låter ju så!) haha. Tack och lov så klarade jag hela skiten på första försöket! Men jag är dönervös inför första gången jag kommer tvingas köra själv, usch.


Har inte så mycket mer o säga om det. Nu ska jag göra mig iordning inför sängen sen nöta bb (Breaking Bad!!!). Har massor med osedda avsnitt så jag har det jag gör tills jag blir trött, great! :D Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0