Söndag.

Volbeat var grymma igår! När det är live brukar man ju oftast inte vara lika bra, men dom var aaaawsome! hur bra som helst. ;) Dock var det två förband i två timmar, ville bara vara döv domdär två timmarna, det värsta jag har hört på länge. Långt ifrån den musik jag lyssnar på. Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blir inga bilder. Och ta fram mobilen o ta kort kändes måttligt ovärt när jag har världens sämsta kamera. Och inte spelade jag in ljud heller. :/
Menmen, hemvägen gick då riktigt fort. Jag var nog tröttast i bilen, höhö. Helt loost i huvet, så trött var jag. Slocknade direkt jag kom hem!

Och nu idag blir det att plugga i princip hela dagen. Nu på morgonen har jag suttit med det sjukt roliga pappersarbetet, not. Men nu är det gjort och känns goode skönt. :) betalat bort nå räkningar, satt in viktiga papper i pärmen, sorterat kvitton, antecknat i almenackan. Ja, såntdär som är jättekul!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0