Söndag.

Rättså skön söndag ändå må jag då säga. Har bara legat i soffan och sett serier. Varit på solbacken och fyllt upp kylskåpet litegrann, ärende på apoteket sen tagit bort lite kläder som lagt sig på golvet. Mycket mer än så har det inte blivit.
Ska dra fram min nya tidning som jag köpte och läsa igenom HELA den och inte bara skumläsa, onödigt! Sen ikväll blir det att umgås med rob, förmodligen se en film oså. Blir en tidig ikväll för imorgon är det jobb hela dagen! Måste cykla in till stan vid kvart i 6 och det känns verkligen inte peppande. Särskillt inte nu när jag faktiskt har körkort men ändå måste cykla in till stan sen ta bussen till jobbet, kul... nej! Väck mig halv 6 imorgonbitti!

Veckans planer:
Måndag: Jobb 7-12, 16-21
Tisdag: 7-12, hämta ut mitt körkort
Onsdag: 13-16
Torsdag: 7-21
Fredag: 7-12
Lördag: fest?
Söndag: ?

Kommentarer
Postat av: ELIIIN

JAJAJAJAAA FEST PÅ LÖRDAG MED MIG BLAND ANNAT!!! HÖR AV DIG TILL MIGGGG

2010-11-03 @ 19:28:18
URL: http://elian.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0