Tisdag.

Jaherregud. Gårdagen igår var ju som gjutet för otur, haha! Vaknade upp dödstrött. Missade bussen till stan (vilket förmodligen var bra egentligen?) och fick istället cykla in till stan. Fortfarande dödstrött. Satt mig på bussen och somnade!.. och vart hamnade jag då? I JÖRN AV ALLA STÄLLEN!!!! tur i otur är kanske att jag faktiskt hann vakna rättså nära Boliden? Hade ju annars hamnat i Arvidsjaur, haha. Eller i värsta fall, Arjeplog.
Frös ihjäl därute i skogen och visste inte vad som var bak o fram, upp och ner helt enkelt. Och bra busstider i Jörn? Nä, skulle inte tro det! Men tog mig till Boliden efter mycket om och men. Oturen fortsatte ju såklart på jobbet. Men dock inget som rörde just jobbet, tur det! Men jag skrattade mig igenom hela dagen för allt var ju bara så sjukt, haha.

oooooooooooork att jag skrev en hel uppsats om gårdagen? haha. tydligen.
Nu ska ni däremot få slippa mig. Ska ägna mig åt körskoleböckerna en stund. Känner jag mig själv rätt så blir det inte länge? vilket jag tyvärr gör oxå, höhö.

Men vi hörs senare! och har jag orken till det så ska jag lägga upp bilderna sen i lördags. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0