Tisdag.

Ja, det har visst hänt en del sen jag skrev sist. Blev att jag jobbade hela helgen till att börja med. Mariann kom och hämtade mig på lördagsmorgonen vid sju-tiden så jag fick jobba, haha.
Sen hade jag somsagt halken igår. Fyfan vad kul det var!! Jag var ju huuur nervös som helst när vi for dit. Men så fort vi började med första "övningen" så gick det över. Det var enbart kul att dra dit. och jag överlevde ;)

Haha ja, det är väl typ det som har hänt. Men det känns mycket ändå! Planerna för idag är att plugga ihjäl mig. Andreas lär nog plocka upp mig snart för en solbackentur. Hoppas att han har glömt mig för jag orkar verkligen inte, haha.

Veckans planer:
Måndag: Halken, camilla 20
Tisdag: Körlektion, stan, plugga
Onsdag: Körlektion, stan, solbacken
Torsdag: Körlektion, jobb 16-21
Fredag: Tandläkarn, jobb 16-21
Lördag: Födelsedagsfeeeeeest x2!
Söndag: sova.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0