Fredag.

Helg igen, skönt! och ledig är jag oxå, ännu bättre ju.
Körningen igår gick ju sisådär, haha. Tanken på att Palle oxå skulle sitta i bilen var inte alls kul, tills jag insåg att han var snäppet bättre än andreas på att förklara. ;) Men somsagt, bilen var helt sär. Växlarna hoppade lite huller om buller och som plus i kanten fanns det ngen styrservo. Men annars gick det väl rättså bra, haha.

Camilla ligger och sover som en liten bebis brevid mig och jag ska ta och lägga ifrån mig datorn och se Tyra show och kanske försöka ta en tupplur jag med innan kvällen är igång. Har suttit och gjort faser på datorn nu sen jag kom hem från stan. Äntligen är fas C avklarad! bara F och repetition kvar nudå. :)

Hörs kanske senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0