Onsdag.

Gokväll! haha gammtant..
Sitter och kollar på Idol. Verkar som att jag har börjat följa det nu? Eller så beror det på att jag inte har något bättre för mig. förmodligen så är det nog så.
Men jag måste verkligen ta tag i pluggandet. Har tänkt vara "duktig" och göra ett hemtest nu iallafall sen får jag väl plugga mer senare nån dag..

Dagen annars har bestått av en körlektion med halkläraren sen umgåtts med Camilla. Mormor och morfar kom förbi och hjälpte mig att laga cykeln sen vart det leverstuvning till middag, mums! Efter det har det varit rätt lugnt. Vi gick förbi Ica en sväng sen kom Andreas hit en snabbis och lärde mig litegrann om all skit som finns under huven på bilen, haha.

Dax att plugga. Kanske hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0