Onsdag. -happy

Fan vad bra allt känns just nu! Ligger steget före. Vad jag pratar om är oväsentligt, höhö.
Haft två körlektioner idag, första gick väl sådär (enbart enligt mig men ändå) och den andra bättre. Hoppas på att vara riktigt nöjd imorgon med körningen! Tur att jag har en riktigt bra körlärare som pushar mig till max och låter inte mina tvivel komma emellan. Tummen upp till han! (Y)

Annars då? Har väl inte hänt speciellt mycket. Köpte mig en ny skjorta idag så jag får lite nytt i garderoben. Men snåltarmen är igång nu när jag ska spendera massa tid i bilen.
På fredag är det fest som gäller och jag är riktigt taggad. Har inga direkta planer, men att dricka med bra musik är bra nog åt mig. Det tänker jag fanimig unna mig nu när jag inte gjort något annat än att jobba.

Nä, dax att diska sen slå igång solariumet och förhoppningsvis orka färga håret ikväll. Mer upd senare.


Göra en repeat på denna kväll?
Dock inte med samma personer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0