Torsdag.

Godmorgon! eller det var förlänge sen..
Dagen började med att viksamordningen ringde och väckte oss kvart i sju och frågade om jag kunde komma och jobba. Skulle inte hinna med bussen så det sket sig. Fick därpå "massa" sms om förfrågningar på jobb. Gahh vart så sur att jag tillslut valde att stiga upp. Det värsta jag vet är när telefon går igång direkt på morgonen.

Efter det har jag väl egentligen inte gjort så mycket. Pluggat och äntligen klarat en till fas, och nu håller jag på och tvättar. Ska ta och diska och städa undan här litegrann eftersom det tydligen kommer hit nå folk på fredag, haha! men det blir noog bra.

Och ikväll blir det körning! Känns som att det var längesen nu så jag kan verkligen behöva uppdateras. Men med Andreas skrotbil så får vi väl se hur det går. Går det dåligt har jag iallafall något att skylla på!
Hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0