Torsdag. -städdag

Usch, det är farligt att sätta sig ner. Man blir trött direkt och orkar inte fortsätta städa. Nog föratt det bara är govlen kvar men det får lov att vänta ändå. Ska nog dra igång mitt sista "hemtest" bara föratt jag var sämst på fas C imorse, inte bra! Men först måste jag springa över till tvättstugan och hänga upp det sista, blööh.
Men duktiga caroline har skurat upp duschavloppet, och fyfan vad äckligt det luktar! och ser ut.. Men nu är det gjort och skiner som aldrig förr... eller nått..

Nä, tvättstugan var det sen fas C! sen lär väl camilla komma hem så vi får i oss någon middag innan hon drar på träning och jag sitter hemma och latar mig med en dusch och plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0