Torsdag.

Torsdag idag och mina planer är inte mycket mer att att ha en körlektion sen jobba ikväll. Blir nog att försöka hitta lite grejer på stan mellan timmarna. Körlektionen slutar ju halv 12 och bussen till Boliden går halv 3. Dock tror jag inte någon har tid att gå på stan idag så det får nog bli en tripp själv, sen sitta och plugga på skolan.

Sitter här halvdöd och ska strax försöka få i mig någon frukost. Jenny sover fortfarande så det blir nog att väcka henne snart med. ;b vart liite sent igår så jag lär nog vara dödens på jobbet ikväll, förhoppningsvis är det fullt upp så man håller igång och inte hinner sätta sig ner och bli trött.

Men nu ska jag gå! Hörs senare. inte förrän på tisdag om jag inte skriver ett inlägg ikväll eller imorgonbitti. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0