Fredag.

Äntligen helg igen. Veckan har ju gått hur fort som helst, förmodligen föratt jag har legat en dag efter när måndagen var röd osv.. Dagens planer är inte många fler än att jag ska jobba ikväll, sen får vi se vad som händer. Ska nog försöka sova tidigt ikväll igen så man är utvilad imorgon.
Var riktigt skönt med en tidig ikväll igår, hade fullt upp hela dagen! Jobb till 12, hämta upp camilla och dra iväg på skohuset, sitta hos frissan i tre timmar sen ut på stan eftersom det var tjejkväll. Landade inte hemma förrän vid halv tio. Har äntligen en ny friss! Mycket möjligt att ni får se en bild efter helgen. Om det ens fastnar på kort, haha. Blev iaf mörkbrunt med "blonda" partier på ena sidan vid luggen osv..

Nepp, nu ska jag ta och ringa runt informationen jag just fick av Robin och planera litegrann. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0