Onsdag.

fanfanfan, jag är ju sämst! Och inte lär jag mig av misstagen heller, haha. Som hände senast igår. Efter maten gick jag och la mig för o sola precis som planerat, MEN, jag somnade......... haha åh, vaknade nångång efter halv åtta så tror ni att jag är trött nu eller? eh nej det är jag verkligen inte. Men jag ska lägga mig snart ändå och hoppas på att johnblund överfaller mig. troligtvis inte men..

Aja, annars har det varit en lugn kväll. Har mest bott i telefonen med Jenny varvat med Fredrik osså har jag även hunnit baka mig en kaka. Var så himla sugen, men när den väl var gjord så kände jag inte suget lägre, haha.

åhh, jag orkar egentligen inte ens lägga mig och försöka sova det är inte lönt. Men.. vad ska jag annars göra? Alla andra har ju ett jobb att sköta så folk ligger ju och sover.. förutom jag! Dessutom är tanken att jag ska vara i stan vid tio imorgon men det lär nog inte hända. Guu see duktig jag är! nat.

ÄHH, GODNATT ! :) kan slänga upp några få bilder från i lördags istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0