Onsdag.

Tjeeenaredå!
Blir gaaalen på bilprovningens hemsida. Satt både igår och suttit läänge idag med att försöka boka en besiktningstid. Sidan bara matar på med att den är överbelastad, kul...

höhö nu en halvtimme senare så har jag äntligen fått mig en tid och nu även betalat den. Skönt med ett problem mindre! Fick aldrig någon tid av dom och det beror säkert på ägarbytet så nu har jag iaf fixat mig en egen tid.. Nu hoppas jag bara på att det inte är alltför många fel..

Och nu medans jag kommer ihåg det så måste jag springa ut till bilen och fylla på glykol som den slukar jämt.. sen fortsätta att städa, har hittills inte kommit så långt tack vare dendär hemsidan som jag tjurat mig med, huhu.

Har inte tid med detta. Hör sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0