Onsdag. -blöh.

Haha alltså den här veckan är ju som gjord för o jävlas med mig. heeelt sjukt. tur att jag är alldeles för trött för o ens orka bli förbannad. Men ett klagoinlägg måste jag bara få in.. nånstans o kasta skiten. ;b

Biiiiiiiiiiiljääääääääääääveeeeeeeeeln (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kommer rasa ihop vilken dag som helst. typ. Tempmätarn står på max (fast det är nog inte så farligt som det låter) och nu har min kära bilstereo slutat fungera. Och jo, vad hände för någon dag sen? Min kabel mellan förstärkaren och datorn har gått sönder så nu har jag även ingen musik hemma i lägenheten. Ni kan ju bara tänka er, musikberoende och inget ljud. Bra kombination där! Datorljud och mobilljud är det sämsta som finns, så nej tack. haha underbart alltihop. Nepp, bilen ska bort direkt jag besiktat och skattat skiten. och kabeln härhemma då? Njaa, funderar på att skicka över arbetet på Fredde och hoppas på att han kan lösa skiten, annars får någon annan vänlig själ fixa det för jag överlever inte länge till. Och jag som har tvätt och städ inplanerat imorgon, waaah, lycka till att fixa det utan musik. JA, så viktigt är det för mig. går ej att överleva.

Sådärja, nu har jag kastat lite skit. :) Är inte surare än vad jag låter. När det blir kaka på kaka orkar jag inget annat än att skratta, vad annars ska man göra? NEE just det:) höhö. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0