Onsdag. -underbart!

uuuuuuuuuuunderbart väder!!!! lovin it.
När det känns som att det är sommar får man verkligen hur mycket ork som helst så jag har då hittills hunnit med att jobba, tvätta/städa bilen som blev såå fin så. och även småhandlat och nu håller jag på att göra mig min favvomiddag. Känner mig skitduktig fast jag egentligen inte gjort supermycket, haha. Men bilen såg verkligen ut som skit så äntligen är det projektet över. Tror att en hel katt hamnade i dammsugaren, hela bilen var full med katthår.
Efter maten blir det att sola en stund och gå ner till källaren. Dum som jag var igår så la jag mig i sängen och vart såklart trött så jag bar aldrig ner vintergrejerna. Men nu ska jag inte sätta mig ner och ta det lungt förrän jag gjort allt jag har tänkt hinna med idag!
Kvällen är ännu oplanerad men alltid hittar man på nånting. Antingen blir det väl att umgås eller rensa upp härhemma, vilket som blir då bra för mig. Är ledig imorgon så då hinner jag ju massor, om orken finns dvs, värken i kroppen och vitaminbristen sätter lite stopp för mig. Men jag ska bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0