Onsdag.

Har ju nu avreagerat mig så nu kan jag skriva om dagen istället, vilket inte har varit speciell nånstans men ändå.
Började med att väckarn ringde 05.50, dödstrött steg jag upp ur sängen med några få timmars sömn. Fem minuter senare ringer min trogna väckare fredde, haha. Skitväder att köra i, men det fick gå ändå. Rätt lugn dag på jobbet, men tre timmars personalmöte på en hård liten stol har tagit hårt på min gammelkropp och huvudet dunkar. Men ska ta mig en alvedon och naproxen så jag inte ligger och tjurar hela kvällen.
Nu hämtar Jenny upp mig och då blir det direkt iväg till solariumet, sen funderar jag på att dra hem till mami en snabbsväng och sen blir det väl bara hem och mysa med Jenny. Ta det lugnt ska vi aboslut göra iallafall. Höörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0