Söndag.

Hejhehallå. Kom just hem från schtäään. Snurrat runt stan med diverse folk och även hunnit en sväng på olles, usch för olles när man är nykter säger jag bara, haha. Var inte riktigt på samma nivå som resten av befolkningen där inne. Menmen, trevligt ändåååååå. Ska hoppa i säng direkt efter jag orkat göra listan nedan. baara föratt lixom.

NU:
Hur gammal är du? Tjuuuugo år
Vilken klass går du i? ähh, går inte skola längre!
Vad har du för hårfärg? Brunt för tillfället
Hur lång är du? mja, 164 kanske?
Vad brukar du göra på fritiden? Det dom flesta ungdommar gör

HAR DU..
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Svikit någon? Säkert?
Fuskat på prov/läxförhör? Ja
Blivit kallad Bögjävel? Nje?
Kallat någon Bögjävel? Nja?
Druckit alkohol? Ja

VEM:
Skrev du senast till på msn? ehm, jessica?
Kramade du senast? Fredrik
Sov du hos senast? mormor och morfar?
Kan du lita på till 100%? finns några FÅ.
Vill du vara med just nu? sängen
Ringde dig senast? Fredde eller stefan
Skickade du ett sms till senast? Robin

VAD:
Drack du senast? Mjölk sååklart!
Köpte du senast? Cola
Gjorde du igår? Jobbade!
Ska du göra imorgon? Jobba
Vill du göra just nu? Soooova
Åt du senast? Tacos
Är närmast dig som är rosa? hm, tröjan i garderoben I guess

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu Nope!
Du har sårat nån så de börjat gråta Jo
Nån har sårat dig så du börjat gråta Jo

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra vet inte?
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra ehjo
Jag har smygit ut utan lov Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel Ja när man var mindre. hur kul är det att spela om man fuskar?
Jag har struntat i ett prov Ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol Ja.
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden Ja
Jag har tagit mediciner mot depression Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det Nej
Jag har vaknat gråtande Ja
Jag har somnat gråtande Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar Vetinte? Bara varit på en i hela mitt liv. Men såklart, begravning, det säger väl en del?
Jag har sett någon dö Nej, och tack för det!
Någon nära till mig har försökt begå självmord Nej
Någon nära till mig har begått självmord Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0