Söndag.

Hallådär. Jahapp, söndag igen då. Min kväll kommer bestå av jobb som tidigare kvällar. Medans alla andra ligger och är bakis så gör jag någon nytta, haha eller? Tänkte vara jävlig och ringa och väcka alla som drack igår och berätta hur skönt det är att vara på topp idag, men det gick åt fan, alla hade redan hunnit sig upp ur sängen. :( pay back time..

Aja, ska snart börja bege mig mot Boliden och försöka påbörja mitt sommarschema innan arbetet startar igång. Vore bra om jag hann med litegrann idag så jag inte får stresslägga ett schema sista dagen.. Mycket mer än så lär nog inte hända idag faktiskt. Sover över i Boliden sen har jag delat imorgon så jag är inte hemma förns imornkväll nångång.  Puss och hej!

Veckans schema:
Måndag: 7-12, 16-21
Tisdag: Ledig!
Onsdag: Ledig!
Torsdag: 7-16
Fredag: 7-12
Lördag: 7-12, 16-21
Söndag: 7-21, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0