Tisdag.

ojoj, min kära bil alltså. Någon som vill ha den? Billigt!! Nee inte riktigt, men usch vad jag vill  ha en golf istället. Min mår verkligen inte bra och jag vettefan vad jag ska göra. Jo, byta tempmätare men min käre vän påstår att det är skitjobbigt så han vill inte göra jobbet. Får nog muta honom med nåt så han ändrar sig, huhu.

Aaaaaja, nu har jag äntligen gjort bort nå ärenden och även sprungit lite på stan. Duktiga caroline köpte iiingenting även fast jag var riktigt sugen. Jessica däremot köpte nog upp hela stan tror jag. ;b Ska vänta tills att det känns mer aktuellt, vilket det inte gör just nu. Nåt som däremot var på tiden var att fixa tid hos elin. Gahh vad jag längtar. Men långt bort är det. Mitt hår behöver en rejäl omgång. Innan dess ska jag ha hunnit styra upp lite andra grejer oxå. ;)

nepp, nu ska jag tvätta ansiktet och sen lägga mig under solariumet och försöka bygga på brännan lite, kan inte forstätta gå runt och vara såhär blek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0