Tisdag.

Hejdär, såg just att det var rätt länge sen jag skrev. Men datorn har väl inte riktigt varit prio ett dom senaste dagarna. Helgen bestod av fest (ovanligt?). Fredagen började vi hos Fredde i hamn sen ut på Allstar och lördagen blev hos Robin i ursviken sen ut på Olles, trevligttrevligt!
Gårdagen blev ett jobbarpass på 7-21 så jag hann som bara komma hem och se bigbrother sen slocknade jag direkt. Dock styrde jag upp mitt nuvarande schema med chefen igår och fyfan vad bra det vart! Tidigare skulle jag ju jobba 5 av 6 helger men nu ska jag istället jobba påskhelgen(stor ob!!) som egentligen var min enda lediga helg sen fick jag byta bort två helger, självklart bytte jag bort vårträffen och valborgs!! Så nu slipper jag försöka hitta någon att byta med eller ta semester när vårträffen äntligen börjar närma sig, riiiktigt skönt. Måste snåla in mina semesterdagar så mycket som det bara går. Faktiskt över sommaren oxå, för tanken är ju att jag ska ta mig utomlands så då kan jag behöva domdär dagarna, men det får vi somsagt se senare.

Nu är det dax för mig att springa ner i källaren och kolla över min cykel och hämta upp sommargrejerna, och självfallet ner med nästan alla vintergrejer, skööönt! Dock får min trogna parkasjacka hänga med ett tag till.
Uppdaterar senare när jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0