Tisdag.

Hallå!
Dålig uppdatering, kan bero på att jag har hållt mig på jobbet mest hela tiden. Lagomt less sådär och längtar verkligen efter ledighet. Men imorn är jag ledig hela dagen så då ska jag passa på att ordna upp lite sakor här.

Helgen bestod somsagt av jobb hela helgen. Fredagkväll var jag dock ledig så då blev det en sväng förbi Fredde på atorp o titta på där dem satt och drack. När dom drog ut på krogen så vart det hemgång o sova för min del!
Och gårdagen jobbade jag till tolv, drog till robin en sväng, tittade på emmas bebis och sen grillning på kvällen. Haha ja, det är vad som har hänt dom senaste dagarna.. Gissar att det lär bli rätt dålig uppdatering i veckan med, men jag ska försöka komma ihåg datorn!

Veckans planer:
Måndag: 7-12, ursviken, grillkväll
Tisdag: 16-21
Onsdag: Städa bla
Torsdag: 7-12, klipp/färg., tvätttid
Fredag: 16-21
Lördag: Fest!
Söndag: Slappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0