Fredag.

Usch så slö jag är idag! Ligger i soffan och har inte ens klätt på mig än, men jag ska ta tag i mitt liv direkt efter jag skrivit klart detta.. Känns konstigt o börja klockan fyra för hela sommarn har jag börjat tolv som senast.. Eftersom jag jobbar nästintill 100 procent så kan man inte lägga sånnahär kortdagar..

Såg just att det bara är 2 veckor tills jag lämnar kalla sverige, höhö nice! Måste ner på stan någon dag och inhandla massa saker som jag kommer behöva.. Har jag tur så är allt på rea, vilket det borde vara. :)

Har nu kommit fram till att jag förmodligen sviker Boliden redan ikväll. Ja, jag vet att det är jävligt ovärt att köra hem efter jobbet men samtidigt.. Jag orkar inte sitta där hela helgen, så jag hinner ju kanske hitta på något i några få timmar innan jag måste skalla kudden. Så, så får det nog bli. Men blir jag megatrött innan jag slutat så är det ju klart att jag stannar där=) Får kanske göra en repris från igår? haha. Åkte bil hela kvällen med Robin och Lina, var ute mitt i skogen och kollade på läskiga hus och Lina skrämde skiten ur mig! Förmodligen föratt jag var den enda mesiga som är livrädd..

ÄHH, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för femtimmars jobb! Ta mig en värktablett sen är det bara att köra igång. HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0