Fredag.

Heeelluueue!
Fredag idag vilket innebär helg. Fast jag har ju helg varje dag i 1,5 vecka till HÖHÖ. ;)
Matfesten var iaf ingen hitt. Robin skulle köpa mat men det slutade med att han hamnade på max istället, haha. Sen snurrade vi bara runt i skogen en stund innan jag bytte bil och umgicks med Fredrik och Jonatan istället. Sen for vi hem och såg en skräckis och efter det sovdags för min del. Jag har såååååååååån resfeber. Dock verkar jag ha sovit rätt hårt inatt. Vaknade aldrig av när jonatan gick och la sig vilket jag brukar göra, sen har jag tydligen pratat i sömnen hela natten. Resfeber? Joootack!

nepp, nu ska jag slöa lite framför tvn sen måste jag hämta min mobil som jag duktigt nog glömde på sunnanå!
MEN NI MÅ JU DÅ HAADE I KALLA SVERIGE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0