Fredag.

Godmorgon.
Har just o pass varit vaken en timme. Var väl kanske tur att mormor ringde annars hade jag nog sovit ett par timmar till. Känns som att jag är bakis idag, haha! Är skitslö i kroppen och huvudet känns tungt, men jag var helt nykter igår. Efter jobbet for jag och Jenny förbi mamma och lämnade vatten, sen begav vi oss direkt och hämtade upp Patrik i ursviken och sedan vidare till Byske för o grilla och umgås med Robin och Fredrik. Ja, det var väl det.. Kom hem vid 2 och pratade sen alldeles för länge i telefon så slocknade rätt sent imorse..

Menmen, nu är jag nästan på benen iaf. Har massor att göra idag! Eller egentligen inte, men det känns mycket iaf. ;b ska försöka få tummen ur o dra mig till mamma och börja tvätta en massa kläder, sen in till stan o betala resan, handla med dom vi ska till deger med imorgon plus systemet, sen gymma och städa bilen och efter det blir det väl att köra alkolisterna ikväll. Japp, där har ni hela min dag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0