Lördag. -degerträsk

Godmorgon!
Steg upp för en timme sen och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen. Får skynda mig lite för jag måste iväg på solbacken och handla lite grejer oxå innan jag beger mig till hamn. När alla vaknat drar vi vidare till Degerträsk och firar Robin. Sover över i stava till imorgon, hemma på kvällen nångång. Blir noooog bra. Dock är det bara jag och Camilla där som tjej så vi får väl kampa ihop ordentligt så inte killarna bestämmer allt för mycket, haha. Om vädret tillåter så blir det vattenskoter osv, hoppaaas!

Iaf, vet inte om jag sagt att jag bytt tillbaka till halebop nu? Isf vet ni det nu! Är riktigt arg över att telia inte informerat om att dom har ändrat villkoren så nu vart min senaste räkning på över 500 spänn, inte okej! Men nu är jag trogen halebop'are igen.

Mja, det var väl typ det... Nu blire duschen! Haaaaaaaaaaaaaade.


Hotellet i Alanya!
(dålig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0