Måndag.

DÖDSTRÖTT, är bara förnamnet för mig. Blev en delad tur för mig även idag. Jag bor somsagt på jobbet så alla som hör av sig, Ja jag lever! Jag orkar bara inte ha telefon i högsta hugg just nu, hehu.
Helgen har iaf gått bra, eller ja, kroppen har inte varit på min sida det minsta men på jobbet har det väl varit rättså lugnt tack och lov. Kom hem för en stund sen och har hunnit ta väärldens skönaste dusch. Kändes som att jag duschade bort halva mig. Huvudet väger minst ett ton fast jag bara stirrar in i väggen och det är helt tomt. För trött för o ens tänka, haha då är det illa.
Har iaf dragit på mig min onepiece (måste vara bland det bästa köpet jag gjort) och bege mig till Jonatan. Alltid skönt att slänga sig på soffan och se film och bara allmänt ta det lungt, utan att vara själv. Är rätt säker på att jag kommer slockna innan filmen ens är över men vad gör det om 100 år?!

Dax att dra sig innan klockan blir alltför mycket. Har låång sovmorgon imorgon, och tro mig, jag ska sova!! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0