Onsdag. -äckelspindel

Halloj!
Nyss hemkommen från Boliden. ( haha höll på att skriva örebro, wtf?!)
Fick inte världens bästa uppvaknande imorse. Ellerja, jag tog mig upp ur sängen trött och jävlig som vanligt, och när jag gick in på toan så inser jag att jag har vääärldens jävla spindel på axeln. Får panik och försöker skaka av mig den och inser snabbt att jag kan inte skrika för då väcker jag hela huset. Från att vara dödstrött till att bli super"pigg" på en halv sekund. Ja, att det ska behövas en spindel för o vakna till.... haha! Jag försov mig ju iallafall inte. ;)

Aja, nu är det disken jag måste ta tag i sen ska jag väl........ göra ingenting. Jenny hämtar upp mig om drygt en timme och då ska vi tillbaka till Resia och förhoppningsvis boka resan. HERREGUD vad tid och tjoller det tar. Men nu hoppas jag verkligen att det blir av. Sen blir det att umgås med henne resten av kvällen och gymma med Camilla därimellan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0