Onsdag. -trött

Är helt slut i både huvet och kroppen så det blir alldeles strax sängen. For iväg på gymmet, och fyfan vad jobbigt det var! Men jag överlevde iallafall. Sen bjöd Jonatan över på en väldigt sen middag och nu sitter jag bara hemma, eller jag har väl varit hemma i drygt en timme redan. Och resan vart äntligen bokad, eller vi har inte betalat den än så än så länge tänker jag inte vara överlycklig. Det får jag se till och bli på fredag istället när det verkligen är gjort. ;b

Men nu blir det sängen och ligga och spela på telefonen (höhö blivit spelberoende igen, måste nog byta tillbaka telefon snart) sen blir det somsagt att sova. Godnatt med er! Jobb imorgon 12-21 sen HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0