Söndag.

Nu är även denna helg över.
Jag är så trött idag så jag vet varken ut eller in. Slumrade till nyss men måste verkligen försöka hålla mig vaken. Är sjukt sliten, inte bakis utan bara väldigt trött. Tyvärr blev det inget med vattenskotern osv, för dåligt väder.. Hoppas man får fler tillfällen! Dock börjar det ju dra ihop sig såsmåningom.. Jag har som redan alla helger uppbokade resten av den här månaden så det kan bli lite tajt.. Jobbar nu till helgen, födelsedagsfest helgen efter det sen drar jag ju iväg till turkiet efter det. Aja, det får lov att gå! Jag har ju inte direkt tråkiga planer ändå så. ;b
ähh, nu ska jag hoppa in i duschen sen bege mig vidare och umgås.. hörs!

Veckans planer:
Måndag: 12-21
Tisdag: 7-16, tvätta
Onsdag: Stan, träna
Torsdag: Träna
Fredag: 16-21
Lördag: 7-12, 16-21
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0