Torsdag.

Alltså jag var helt inställd igår på att det var fredag. Dricka mitt i veckan är inte riktigt vad jag sysslar med men så vart det iallafall. Stressande måttligt igår, hade ett core-pass klockan sju och robin skulle hämta mig halv 9 hos mig. Fick en kvart på mig att duscha och fixa mig men nooog hann jag minsann! :D Vi drog iaf till Fredde på torpet sen vidare på Allstar/Mollys. Mja, thats it. Sitter hos Jonatan just nu och vettefan vad jag ska göra.. Tror jag ska börja städa eller något, han är på jobbet och jag har ingen bil här så jag tar mig inte hem förrän någon kommer och hämtar mig, haha. Det är väl lika bra jag passar på när jag ändå inte är någon tvtittare och här orkar jag inte sitta hela dagen..

Så blir det! HAAAAAAAADE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0