Fredag. -jobbarhelg

Hallåja.
Då var det helg igen, dock inte lika positivt för mig som ska jobba hela helgen. Men förhoppningsvis går den fort och smärtfritt! Är trött redan nu så jag längtar verkligen tills mitt arbetarpass är över så man får dejta sängen. Har sovit dåligt mest hela natten utav värk i höften. Jag och Peter låg o pratade så pass länge så det vart rätt sent igår, sen ringde väckarn halv 9 eftersom han skulle till banken men som tur var så slapp jag skjutsa honom. Fortsatte o sova och vaknade upp av världens blötpuss av Rocky som inte tyckte att jag skulle fortsätta sova längre, haha gulle!

Ska sitta o pilla litegrann på telefonen som jag nu har fått låna så jag lär mig hur man riktigt hanterar dendär, hehe tekniska caroline. ;) Sen är det inte så långt bort ifrån attt jag och mamsen ska bege oss till Boliden.


Bild snodd av Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0