Fredag. -"skrotbil"

Mjahapp, då har det just blivit fredag och helg! Dagen har bestått av att Camilla kom och väckte upp mig och Jenny sen drog vi en sväng förbi Solbacken och stan för o fixa lite grejer sen for vi och lämnade min bil hos Jonatan som han var så snäll och fixade. Vid halv 8 begav vi oss (och Jessica) till tatung för lite middagsmys. Det var min födelsedagspresent (bland annat) och satt riktigt fint i magen. ;) gick ju inte hungrig därifrån iallafall, haha..

Bilen funkar fortfarande inte som den ska och jag blir tokig!! Vi trodde att det enda som skulle behövas var att byta bränslefilter men icket. Bilen är fortfarande knas så Robin ska ta och kika på den imorgon tack och lov! Tar mig inte så långt med den just nu. Huckrar och har sig.. Skitbil! Fast ändå inte. ;) Hoppas vi löser det imorgon iallafall annars vet jag inte hur jag ska ta mig till jobbet i veckan.. Kanske borde ha skaffat mig ett busskort istället för o tankat fullt..

Nu är det iaf sovdags för min del tror jag. Klockan har blivit mycket och jag har redan vänt på dygnen så dax att gå o lägga sig så det inte blir lika sent som igår.. Godnatt!


Pärlan som inte alls är på min sida.
Synd att dom inte kan berätta vad som är fel. ;)
Hade ju underlättat en del för sånna som mig som inte kan ett skit om bilar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0