Måndag. -färdigflyttat!

Hallådär!
Dålig update men jag har knappt suttit vid datorn dom senaste dagarna. Har inte varit själv förns nu så det är väl dax att uppdatera litegrann. Har äntligen flyttat och fått in alla grejer i lägenheten men är långt ifrån klar. Fortfarande kaos härhemma men jag är igång iallafall. Bad Peter ringa och väcka mig imorse så jag inte skulle sova bort hela dagen och istället få något gjort. Gick o la mig strax efter 10 igår men var ändå sjukt trött när han ringde imorse. Men jag har då fått undan litegrann och ska fortsätta nu efter jag skrivit klart inlägget.

Veckans planer:
Måndag: Fixa i lgh, mamma
Tisdag: Fixa i lgh, Jonte
Onsdag: 12-18, bilfix med Robin
Torsdag: Städa gamla lgh, Peter
Fredag: 16-21
Lördag: 06.45-17
Söndag: 7-12, 16-21

Mja, det är väl ungefär så min vecka kommer att se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0