Måndag. -kaos

Hallådär!
Blev lite ändrat i schemat. Är ledig idag istället för på onsdag. Mycket välbehövlig sömn idag vill jag lova. Men nu är jag uppe och har bråkat med alla dessa viktiga papper hela morgonen. Tog mig sju evigheter innan jag hittade åt min bankdosa och papper som låg utspridd lite här och var. Allt är kaos när man flyttar, hittar ingenting och vet knappt vart allting är. Men lyckades tillslut hitta åt allt så nu har jag betalat bort nå räkningar.
Ska fortsätta stöka undan litegrann sen gå över till gamla lgh och försöka tömma förrådet. Det enda som är kvar nu och det måste bli gjort senast imorgon hade jag tänkt! Efter det blir det en sväng till affärn och handla sen iväg till skroten och försöka hitta nå grejer som jag behöver för o montera fast mitt förarsäte.

Japp, det får duga för nu. haade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0