Måndag. -nycklar

ahh vilket mörker med alla dessa nycklar! Har suttit hur länge som helst med min nyckelknippa o försökt få någon ordning på alla nycklar, haha. Ser ut somatt jag äger en hel lägenhetslänga alltså. Och nu har jag fler nycklar att hålla reda på eftersom det är olika till tvättstugan, postlåda osvosv.
Enbart bilen har 4 nycklar och 3 av dom måste jag använda jämt. 5 hemnycklar (utöver mina egna) och en jävla massa till förråd, jobbnyckeln och allt vad det är. vilket mörker!! Men nu har jag lite bättre ordning iallafall. Alla har tjatat på mig att jag inte ska ha allt på samma knippa för tappar jag bort den så finns det nog många som kommer strypa mig, haha. Lättast o ha allt på samma plats så man inte glömmer något. ;b

Nu ska jag bara se till o hålla mig hemma mycket mer och inte "bo" borta jämt som jag gjorde när jag bodde i ettan. Trivdes verkligen inte i den det sista året så jag var i princip borta jämt. Men nu blir det ändring på det iallafall. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0