Söndag. -helgen

Gokväll!
Har slängt på mig onepiecen och myst ner mig i soffan. Dock dröjer det inte länge tills jag ska lägga mig i sängen istället. Får ju inte vända på dygnen som jag gjort i helgen för snart kommer mördarveckan med massor av jobb. Tack och lov dröjer det lite än. ;)
Helgen då? Fredagen bestod av middag hos Jenny. Sen for vi till Pipen och drack. Alla var dyngfulla förutom jag och Jenny som i princip var nykter! Ut på krogen sen for jag hem till Peter och väckte upp honom (han for hem redan vid 10, haha!).
På lördagen steg vi upp vid 10 och drog in till stan och skulle leta efter en julklapp åt hans syster, for även förbi Pipen en sväng sen vidare och hämta upp Fredde som ville ha skjuts till hamn. Gick upp till Andreas och socialade en stund innan jag och Peter begav oss hem till han o käka middag. Senare på kvällen blev det återigen fest hos Pipen men precis som i fredags så var jag så gott som nykter. En lugn helg alltså! Blev glöggmys (mjölk för min del) och kortspel hos Camilla ikväll, trevligt!

Veckans planer:
Måndag: 12-21
Tisdag: Ärenden
Onsdag: Tvätta
Torsdag: 7-12, 16-21
Fredag: 12-21, fyller år
Lördag: 06.45-17, julafton
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0