Tisdag.

Hallådär!
Är nu hemkommen för en stund sen. Har varit med mamsen och nu ikväll Jonatan. Sett klart True Talent och vi hann även med två idolavsnitt och att Dennis kom förbi och var social. Och när Jonatan skjutsade hem mig ville han även se lägenheten en sväng.
Känns lite skumt att sova själv inatt. Har inte gjort det hittills sen jag flyttade hit så det känns inte riktigt rätt, haha. Men jag ska nog överleva. ;) Synd bara att jag inte har någon tv i sovrummet. Men det blir sovdags om en stund så jag orkar med morgondagen. Peter kommer vara min trogna väckarklocka och jag hade tänkt få gjort lite ärenden innan jag beger mig till jobbet.

Nepp, dax för tvmys. Godnatt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0