Lördag.

Hallådär!
Såg att det var en vecka sen jag skrev sist. Och jag kan meddela att det faktiskt vart ett bilköp för mig! Ford mondeo för dom som bryr sig. Man får världens frihet nu när man har bil, jag tar mig vart jag vill, när jag vill! Minst sagt väldigt skönt.

Annars då? Håller på att städa för fullt och ska bara invänta camilla så vi kan dra en sväng på solbacken och fara hem till mamma och hämta min tvätt som jag var tvungen att starta hos henne igårkväll. Var i Piteå igår så all stress får jag på mig idag istället. Men det ska nog gå ändå.

Nej, nu måste jag fan sätta igång. Fram med dammsugaren sen hoppa in i duschen om jag hinner det innan camilla dyker upp. Tjejfest står på schemat för ikväll. toppen!

Hörs senareeeee. Ska försöka uppdatera bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0